حل مشکل سنگین شدن یا متوقف شدن Word
نوشته شده توسط : مارال شینی

آیا تا به حال با مایکروسافت ورد خود با این مشکل روبرو شده اید؟ در حالی که مایکروسافت وردخود را باز می کنید، خراب می شود و پیغام خطایی به شما نشان می دهد. ویندوز برنامه را می بندد و در صورت موجود بودن راه حل، آن را به شما اطلاع می دهد. آزار دهنده نیست؟ بله، همینطور است با این حال، این گزینه همچنین به شما امکان می دهد راه حل های آنلاین را بیابید، اما در نهایت نرم افزار ورد شما کرش میشود و باز نمیشود. اجازه دهید با ارائه مجموعه ای از روش هایی که بسته به وضعیت خود می توانید انتخاب کنید، برای حل این مشکل به شما کمک کنیم.


گام اول

با گزینه Repair Office 2013/2016/2010/2007 شروع کنید.

مرحله اول: برای شروع با گزینه تعمیر، باید به "Control Panel" بروید. کافی است کلمهی  "Control Panel" را در نوار جستجوی ویندوز تایپ کنید و کنترل پنل ویندوز را باز کنید.

 

 

مرحله دوم: اکنون به مسیر گفته شده بروید،  Programs and Features => Microsoft Office و بر روی گزینه "Change" کلیک کنید.

 


مرحله سوم: یک پنجره پاپ آپ روی صفحه نمایش خود دریافت خواهید کرد که از شما می خواهد برنامه را تعمیر یا حذف کنید. در اینجا شما باید روی گزینه Repair کلیک کنید.

 

 

هنگامی که گزینه تعمیر را شروع کنید، مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا برنامه مجدداً راه اندازی شود. امیدوارم که بتوانید مشکل microsoft has stopped working word را حل کنید  اما اگر این مشکل همچنان ادامه داشته باشد، میتوانید از طریق سایر روشهای عیب یابی پیش بروید.
 

 

گام دوم

همه افزونه های Word را غیرفعال کنید.

شاید هرگز متوجه نشده باشید که برخی از افزونه های خارجی وجود دارند که بطور خودکار روی ورد نصب می شوند و میتوانند مشکلی برای شروع درست ورد ایجاد کنند. در این حالت، اگر ورد خود را در حالت Safe mode باز کنید، هیچ افزونه ای بارگیری نمی شود و می تواند به درستی کار کند.


مرحله اول: Windows Key+R را فشار داده و سپس winword.exe / a را تایپ کرده و وارد Open MS Word شده و بدون هیچ افزونه ای نرم افزار ورد را باز کنید.

 

 

مرحله دوم: بر روی File=>Options کلیک کنید.

 

 

مرحله سوم: در پاپ آپ گزینه Add-ins را در نوار کناری سمت چپ مشاهده خواهید کرد، روی آن کلیک کنید.

 


مرحله چهارم: همه افزونه ها یا مواردی را که فکر می کنید برای برنامه ایجاد مشکل کند غیرفعال کنید و MS Word خود را مجدداً راه اندازی کنید.

 

 

برای افزونه های فعال، بر روی دکمه Go کلیک کرده و تیک افزونه را که ایجاد مشکل میکند بردارید و سپس OK را بزنید.

 


پس از اتمام، رایانه را مجدداً راه اندازی کنید تا تغییرات را ذخیره کنید و ببینید آیا مشکل Microsoft Word را برطرف کرده است یا خیر.

 


گام سوم

جدیدترین فایلها و به روزرسانی ها را نصب کنید.

بعضی اوقات همه به روزرسانی ویندوز و برنامه های شما با جدیدترین فایلها است. این امکان وجود دارد که برنامه شما به اجرای فایلها و پچ های به روز شده بپردازد تا یکنواخت اجرا شود. می توانید آخرین تنظیمات Windows Update را در زیر کنترل پنل بررسی کنید و در صورت وجود بروزرسانی های مهم در انتظار نصب، آن ها را نصب کنید. علاوه بر این، می توانید برای بارگیری آخرین بسته های خدمات، به مرکز دانلود مایکروسافت آفیس مراجعه کنید.

 


گام چهارم

کلید ثبت اطلاعات ورد را حذف کنید.

اگر روشهای فوق به شما کمک نمی کند تا مشکل خود را حل کنید، در اینجا روش دیگری برای رفع ارور Microsoft Word has Stopped Working را معرفی میکنیم. هر زمان که ورد را باز کردید، یک کلید را در پرونده رجیستری ذخیره می کند. اگر آن کلید را حذف کنید، Word هنگام شروع این عمل، دفعه بعد دوباره خود را بازسازی می کند.

بسته به نسخه نرم افزار ورد شما می توانید یکی از گزینه های رجیستری کلیدی زیر را انتخاب کنید:


Word 2002: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft \Office\10.0\Word\Data
Word 2003: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\ Office\11.0\Word\Data
Word 2007: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\ Office\12.0\Word\Data
Word 2010: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\14.0\Word\Data
Word 2013: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\15.0\Word
Word 2016: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\16.0\Word

 


مرحله اول: شما فقط باید ویرایشگر رجیستری را روی سیستم خود باز کنید.

مرحله دوم: اگر از Windows 10 استفاده می کنید ، Windows Key+R را فشار دهید ، regedit را تایپ کرده و Enter را بزنید تا Registry Editor را باز کنید.

 

 

با این وجود، شما باید هنگام انجام هرگونه تغییر در بخش کلید رجیستری، بسیار محتاط باشید. بنابراین، شما باید روشهای دقیق ذکر شده در اینجا را دنبال کنید.

مرحله سوم: پس از باز شدن ویرایشگر رجیستری ، بسته به نسخه کلمه خود به بخش های فوق بروید.

مرحله چهارم: بر روی کلید Data یا Word کلیک راست کرده و گزینه "Delete" را انتخاب کنید.

 

 

مرحله پنجم: برنامه خود را مجدداً راه اندازی کنید، امیدواریم که به درستی شروع به کار کند.

 

 

گام پنجم

نرم افزار نصب شده اخیر را حذف کنید.

آیا اخیراً نرم افزار جدیدی را روی سیستم خود نصب کرده اید (چاپگر ، اسکنر ، وب کم و غیره)؟ شما ممکن است فکر کنید که چگونه نصب نرم افزار جدید که به MS Word ربطی ندارد، اما ممکن است این مشکل را ایجاد کند! البته این اتفاق آزار دهنده است، گاهی اوقات اتفاق می افتد که نرم افزارهای تازه نصب شده می توانند در کار نرم افزارهای نصب شده قبلی اختلال ایجاد کنند. می توانید این روش را بررسی کنید و پس از حذف نرم افزار های جدید نصب شده، نرم افزار ورد را بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا نه.


گام ششم

نصب و نصب مجدد MS Office.

اگر هنوز هیچ کاری نکرده اید ، می توانید MS Office را به طور کامل حذف کرده و دوباره آن را نصب کنید. شاید این روش به شما کمک کند تا مشکل حل شود. امیدواریم یکی از روشهای فوق الذکر مطمئناً به شما در رفع مشکل متوقف شدن ورد کمک کرده و دوباره کار خود را بر روی Microsoft Word شروع کنید. اگر هنوز در مورد این مقاله سؤالی دارید، در بخش دیدگاه ها سؤالات خود را مطرح نمایید.

 

 



منبع: Tamirpc.ir




:: برچسب‌ها: مشکل سنگین شدم word , مشکل سنگین شدن ورد , نحوه رفع مشکل سنگین شدن ورد ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: